ветеринарска комора Србије

• Чланство у комори
  • Едукација

Лиценца

Закон о ветеринарству ("Сл.гласник РС" бр.91/05) предвиђа увођење обавезног лиценцирања ветеринара.

Чланство у комори

По Закону о ветеринарству ("Сл.гласник РС" бр.91/05) чланство у Комори је обавезно за све ветеринаре.

Едукација

ВКС организује стручне и научне скупове ради едукације и унапређења стручног рада ветеринара, чланова Коморе

Опширније

Obaveštenje o potpisivanju Sporazuma o saradnji Veterinarske komore Srbije i Uprave za veterinu u pogledu sprečavanja širenja, suzbijanja i iskorenjivanja bolesti kvrgave kože goveda i nastanka štete po privredu Republike Srbije i građana Republike Srbije

Штампа
Датум објављивања четвртак, 14 јул 2016

Poštovani članovi Komore,

Veterinarska komora Srbije i Uprava za veterinu su potpisale Sporazum o saradnji u pogledu sprečavanja širenja, suzbijanja i iskorenjivanja bolesti kvrgave kože goveda i nastanka štete po privredu Republike Srbije i građana Republike Srbije.

Svesne značaja međusobne saradnje tokom perioda daljeg širenja zarazne bolesti kvrgave kože, želeći da unapređenjem međusobne komunikacije i razmenom informacija doprinesu sprečavanju daljeg širenja zaraze i unapređenju zdravstvene zaštite ugroženih životinja, potvrđujući svoju rešenost da konstruktivno i bitno doprinesu procesu sprečavanja daljeg širenja, suzbijanja i iskorenjivanja zaraze i nastanka štete po privredu Republike Srbije i građana Republike Srbije, dogovorile su se da će strane potpisnice sarađivati u poslovima iz svoje nadležnosti u periodu opasnosti širenja zaraze na teritoriji Republike Srbije, što uključuje:

1.      sveobuhvatnu i svrsishodnu razmenu iskustava i prakse;

2.      razmenu informacija;

3.      edukaciju diplomiranih veterinara odnosno doktora veterinarske medicine;

4.      edukaciju i informisanje vlasnika životinja.

Uprava za veterinu je obavezna, shodno ovom Sporazumu, da Veterinarskoj komori Srbije:

-          dostavi protokole o situaciji u ugroženom i zaraženom području;

-          dostavi sve podatke o toku kretanja zaraze;

-          dostavi sve podatke o predviđenim i preduzetim merama za sprečavanje, suzbijanje i iskorenjivanje bolesti kvrgave kože;

-      omogući učestvovanje u formiranju cene za sprovođenje vakcinacije protiv bolesti kvrgave kože – predlaganjem cenovnika od strane Veterinarske komore Srbije;

-          omogući uključivanje u postupke unapređenja zdravstvenog stanja životinja i sprečavanja razvoja i širenja zarazne bolesti.

Veterinarska komora Srbije je obavezna, shodno ovom Sporazumu, da:

-          dostavlja veterinarskim organizacijama i članovima Komore podatke dobijene od Uprave za veterinu;

-          prikupi podatke od veterinarskih subjekata o trgovcima, nelegalnim trgovcima stokom, nakupcima goveda i prosledi Operativnom štabu za koordinaciju mera za sprečavanje, suzbijanje i iskorenjivanje zarazne bolesti kvrgave kože;

-          sprovodi informisanje i edukaciju svojih članova u pogledu bolesti kvrgave kože;

-        da predloži cenu veterinarskih usluga po pitanju sprovođenja vakcinacije s obzirom na hitnost sprovođenja vakcinacije a imajući u vidu i ekonomsko socijalni položaj diplomiranih veterinara.

Sporazum u celosti možete pročitati ovde.

I like very much this iPage Hosting Review because this is based on customer experience. If you need reliable web hosting service check out top list.
Joomla Templates designed by Best Cheap Hosting
вкс © 2011. сва права су задржана