ветеринарска комора Србије

• Чланство у комори
  • Едукација

Лиценца

Закон о ветеринарству ("Сл.гласник РС" бр.91/05) предвиђа увођење обавезног лиценцирања ветеринара.

Чланство у комори

По Закону о ветеринарству ("Сл.гласник РС" бр.91/05) чланство у Комори је обавезно за све ветеринаре.

Едукација

ВКС организује стручне и научне скупове ради едукације и унапређења стручног рада ветеринара, чланова Коморе

Авијарна инфлуенца

Штампа
Датум објављивања уторак, 06 децембар 2016
Поштовани чланови Коморе,
Дана 02.12.2016. године, решењем Министарства пољопривреде и заштите животне средине - Управе за ветерину број 323-02-10725/2016-05 подручје у полупречнику од најмање 3 км од жаришта на локацији Ковиљски рит - Град Нови Сад, Јужнобачки управни округ, проглашено је зараженим а подручје у полупречнику од најмање 10 км од жаришта проглашено је угроженим од заразне болести авијарне инфлуенце код дивљих птица - изазване високо патогеним сојем вируса H5N8. Решењем су прописане мере ради сузбијања и искорењивања болести авијарне инфлуенце код дивљих птица, како у зараженом подручју тако и у угроженом подручју. Решење можете преузети у прилогу.
Министарство пољопривреде и заштите животне средине - Управа за ветерину припремила је информативни материјал за ветеринаре везан за заразну болест авијарну инфлуенцу, који материјал можете преузети у прилогу.
Такође, припремљено је упутство за живинаре које можете преузети овде и поделити са корисницима ваших услуга ради подизања нивоа биосигурносних мера на газдинствима.

Узгајивачи живине су дужни да уколико уоче симптоме болести без одлагања позову свог ветеринара и пријаве сумњу надлежном ветеринарском инспектору.

Карактеристични симптоми болести су:
1. Изненадна угинућа живине, чак и без симптома болести;
2. Слабост и потиштеност, уз накострешеност перја;
3. Велики пад носивости јаја, лош квалитет љуске;
4. Респираторни симптоми - кашаљ, дисање на отворени кљун, оток главе и врата;
5. Цијаноза кресте и подбрадњака;
6. Тачкаста крварења на слузницама и поткожном ткиву;
7. Нервни симптоми (отежано кретање, грчеви, кретање у круг, парализа)

У наставку текста можете видети и преузети лифлет погодан за информисање како стручне јавности тако и узгајивача живине.

Page1

Page2

I like very much this iPage Hosting Review because this is based on customer experience. If you need reliable web hosting service check out top list.
Joomla Templates designed by Best Cheap Hosting
вкс © 2011. сва права су задржана